09 Ekim 2012

Pasta Yaptık,Süsledik,Yedik :)


Cumartesi günü kızımla (öz kızım değil ama,ben kendisini öz kızım gibi seviyorum) sözleştiğimiz gibi,pasta yaptık,süsledik ve afiyetle yedik :)

Pastamızın tabanını bu sefer hazır almadım :)
Kendim yaptım ama biraz kurutmuşum laf aramızda,olsun yinede güzeldi :)
4 yumurta,1 bardak şeker çırpıp,içine 3 bardak un,1 bardak sıvıyağ,1 bardak süt,1er paket kabartma tozu ve vanilya katıp güzelce çırpıp,önceden ısıttığımız 175-180 derece fırında 30 dakika kadar pişirdik...
Arasına pasta kreması sürdük kakaolusundan,üstünede krem şanti sürdükkkk,
sonrada kızımın almış olduğu pasta süsleme malzemeleriyle süsledik,
saat yaptık :) Çiçek yaptık :) Kalp yaptık :)
Ve afiyetle yedikkkkk,ellerimize sağlık....
Ve bu güzel pastamızı bende sevgili FÜSUN arkadaşımın ev sahibeliğini yaptığı Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğine göndermek istedim,kabul buyursunlar :)

15 yorum:

canan beycan dedi ki...

Afiyet olsun Hemşerim .Pasta çok güzel görünüyor..

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim canım...sevgiler

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim,sizede hayırlı günler olsun,selamlar...

Unknown dedi ki...

TARİFİNİZİ ALDIM ÇOK TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZE SAĞĞLIK

huuuubakbi dedi ki...

çok güzel olmuş....ellerin dert görmesin inşallah...sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok cici olmuş....bendede bu çikolatalardan var ama kremsantide hemen eriiyo koymaktan çekiniyorum serviste hemen önce koyun diye bir yazı vardı sizde öylemi yaptınız sevgiler.

VuslaT dedi ki...

Oh afiyet olsun sefanız olsun..Sevgilerimle.

gelibolu17 dedi ki...

Pozitif Pembe,
teşekkür ederim :) Evet eriyor,biz zaten yaptık hemen yedik pastamızı bekletmedik,akşamına kalmadı,dolayısıyla erimeye fırsatı kalmadı :)selamlar

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım,sevgiler :)

gelibolu17 dedi ki...

Vuslat'ım,sağolasın,bendende sana sevgiler gelsin kocaman...

birincisin dedi ki...

Afiyet olsun:)Ellerinize sağlık,selam ve sevgiler:)

çatlakkafe dedi ki...

ellerine sağlık iyi akşamlar

Unknown dedi ki...

Nasıl da nefis,nasıl da cici bir pasta olmuş:)
Ellerine sağlık canım.
Şifa olsun inşAllah..

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar....selamlar sevgiler :)