01 Kasım 2012

3-2-1- Poğaçası

Amanda aman,nasılda güzel isimli bir poğaçadır bu böyle,çok sevdim ismini,sevgili Abherii (Ünsüzpişirir) arkadaşım yollamış sağolsun,kendisi (Ünsüzdüşünür) dü şimdi birde (Ünsüzpişirir) oldu,iyikide oldu valla,ben pek memnunum doğrusu,bakarmısınız ne güzel tarifler yolluyor etkinliğimize....
Teşekkür ederim canım,ellerine sağlık,tekrar bekliyorum,etkinlik boyunca istediğin kadar tarif yollayabilirsin,memnun olurum...Selamlar olsun




Malzemeler:
3 paket kabartma tozu
2 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
İç Malzemesi:
Maydonoz
Peynir
Üzerine:
Galeta unu
Yapılışı:
Un hariç diğer malzemeleri karıştırın ve azar azar un ekleyerek orta yumuşaklıkta bir hamur hazırlayın. Hamurdan yumurta büyüklüğünde parçalar koparıp el ile açarak içine pernirli harçtan koyun ve kenarlarından büzerek yuvarlayın, galeta ununa bulayın ve tepsiye dizin, iyice kızarana kadar 200 derecede pişirin.

Not: Hızımı alamayıp bir tarif daha gönderiyorum sevgili gelibolu17'ye :)

2 yorum:

abherî dedi ki...

Canım ya ne hoş sözler söylemişsin öyle, bak şımaracağım ama :)

Bu güzel lûtuf için müteşekkirim.. Sevgi dolu selamlar..

gelibolu17 dedi ki...

Şımar şımar bişey olmaz :) Ben teşekkür ederim,sevgiler,hayırlı cumalar...