10 Kasım 2012

Ceviz Soslu Pandispanya

Yapımı oldukça kolay ama lezzeti çok güzel bir tarif geldi şimdi...Lezzeti güzel diyorum çünkü sahibesi öyle söyledi,bende kendisine güveniyorum hiç Zeynep etkinliğimize çirkin şey gönderirmi :)
Mutlaka bu tarifi bende deniyeceğim,hatta bugün bile yapabilirim...
Sevgili Zeynep sağolasın ellerine sağlık canım,çok teşekkürler,bir kere iki kere üç kere ahhhh hatta daha fazla gene bekliyorum güzel tariflerini,sevgiler,mutlu hafta sonlarınız olsun...


Yapımı çok basit olan bu kekin fırında kızarırken çevreyi saran kokusuyla mest olacağınıza garanti veriyorum:) Lezzet ise sürpriz..
1 Yumurta
1 Çay bardağı şeker
1 Çay bardağı sıvı yağ
1 Çay bardağı ceviz içi
1 Paket toz vanilya
Tüm malzemeleri bir kasede karıştırarak hazır pandispanya kekinin yarısının üzerine sürüyoruz.
Üzeri hafif kızarana kadar önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında pişiriyoruz.(ortalama 10,15 dakika)
Not: Kakaolu yada sade fark etmiyor.Benim kullandığım  afia pasta tabanı.
Bim,ler de satılan pandispanyayla da çok daha lezzetli oluyor.
Uno, Dr.Oetker gibi bilinen markalarla mesela güzel olmadığı söyleniyor!

1 yorum:

zeynep dedi ki...

Rica ederim canım, beğeneceğine garanti veriyorum:)
Ben de teşekkür ederim güzel arkadaşım, etkinlik sayesinde pek çok güzel lezzetle tanışıyoruz..