19 Kasım 2012

İrmik Tatlısı

Canımmm canım sevgili Adaşım Gülcan (Benimdenizim) etkinliğimize oldukça güzel tariflerle destek oluyor sağolsun,,,ellerine sağlık canım çok teşekkürler,gene bekliyorummm selamlar :)




Kocaman günaydın. Hafta sonunun yorgunluğundan sonra işyerimde masama sızdım kaldım diyebilirim. Yorgunluk derken çok iş tutmadım ama bu aralar sırtımda bir ağrı var. Ustanın merdiveni olmazmış ya bende hastaneye gidip muayene olmaya üşeniyorum. Açıkçası kendimi yorgun hissediyorum. Eeee artık belli bir yaşa gelmiş insanız genç gibi olmuyor. kendimizi ne kadar genç hissetsekte belli bir yaşa gelince sağlığımız sen şurda bir dur sen şu yaşındasın diye hatırlatma yapıyor....Yinede boş durmayayım dedim tatlı yaptım pratiğinden...

Malzemeler:
1 Kg süt
9 Yemek kaşığı şeker
9 Yemek kaşığı irmik
1 Damla sakızı
Yapılışı:
Bütün malzemeler karıştırılarak ağır ateşte muhallebi kıvamına gelene kadar kaynatılır. Daha sonra  tepsiye dökülür.Soğuduktan sonra üzerine kakaolu krem şanti hazırladım ve yaydım.Afiyet olsun....
Bu tatlıyı 77. P. D. Ç. S. Etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili adaşımGülcan 'a gönderiyorum. Kolay gelsin arkadaşım....

1 yorum:

hanife dedi ki...

Selamlar etkinlik için mayalılar yaptım alırmısın