15 Kasım 2012

Marmelatlı Kurabiye

Sevgili Hanife arkadaşım yine güzelliklerini paylaşmış bizimle,sağolasın canım,her zaman bekliyorum,ellerine sağlık,sevgiler....



 Selamlar arkadaşlar kış yaklaşıyor sıcacık çayın yanına kurabiyeler çok iyi gidiyor..
.Bende üşenmedim marmelatlı kurabiyeler yaptım buyrun tarifimize bakalım..
1 paket margarin
1,5 çay bardağı sıvı yağ
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 yemek kaşığı nişasta 
1 tutam kabartma tozu
Un
Hindistan cevizi
Reçel veya marmelat  
Oda ısısındaki margarini,pudra şekerini ve sıvıyağı karıştırdım...Nişasta,kabartma tozu aldığı kadar unla kurabiye hamurumu hazırladım...
Cevizden biraz küçük toplar alıp avucum içinde yuvarladım kurabiyelerin yalnızca üst kısmını hindistan cevizi koyduğum kasye batırdım....
Tepsiye dizdim parmağımla kurabiyelerin ortasını çukur yaptım ısıtılmış fırında pişirdim...
Kurabiyeler pişerken kabarınca çukur yerleri hafifçe bastırdımki reçele yer kalsın... 
Pişen kurabiyeler soğuduktan sonra ortalarına reçel koydum...
Kurabiyelerimi  sevgili Gülcanın ev sahibliği yaptığı 77.PDÇE ne gönderiyorum.. 
Afiyet şifa olsun...

1 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

sitemde senin için tarif var canım.alırsan sevininirm.sevgiler.