01 Kasım 2012

Peynirli Kolay Poğaça

Tekrardan merhabalar,ben geldim,ne var ne yok bakalım :)
Valla çok güzel tarifler olduğu kesin,yokluğumda öyle güzel tariflerle beklemişki beni buralar,bekletmeden eklemek istiyorum....
Sevgili Mutfağa Buyrun arkadaşım güzel bir tarifle misafirimiz olmuş,teşekkürler canım,ellerine sağlık,gene bekliyorum....


tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı,huzurlu,mutlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle nefis bir poğaça tarifi paylaşmak istiyorum.ayrıca bu tarifi 77.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ için sevgili arkadaşım gelibolu17e gödermek istiyorum. sizlerde kolay ve lezzetli bir poğaça yapmak istiyorsanız bu tarifi  mutlak deneyin derim.

malzemeler:
125 gr margarin veya tereyağ
1 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
3 yumurta(birinin sarısı üzerine)
2 yemek kaşığı sirke(ben çeşnili kullandım)
az tuz
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
içi:kaşarpeyniri
oda sıcaklığında margarin ve diğer malzemeler derin bir kabın içinde karıştırılır.azar azar un eklenerek yumuşak bir hamur yapılır.hamurdan ufak parçalar koparılıp avuç içinde açılır.içine kaşar peyniri konulur ve kapatılır.
üzerilerine yumurta sarısı sürülen poğaçalar 180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.


Hiç yorum yok: