30 Kasım 2012

Tahinli Kurabiye

Efenimmm bir aydan beri bildiğiniz gibi porselen demlik çay saati etkinliğimizin 77.sini bendeniz yapmaktayım,şaka maka 1 ayda o kadar güzel tarifler geldi ki sizlerden,ellerinize gönüllerinize sağlık çok teşekkürler,yarına kadar yayındayım güzel tariflerinizle,bekliyorum gönderdiğinizde yayınlamak üzere :)
Sevgili Busemiz (Ülkü) nün etkinlik başladı başlıyalı tarif tarif diye diye başının etini yemiş olmalıyım ki :) Bu sabah bir tarif gönderdi faceden sağolsun altınada not düştü "ağlama artık" diye :) çokmu ağlak görünüyorum ordan bakınca merak ettim şimdi :) Anammm tarif istedik kabahatli olduk gördünüz mü,gider ayak bi dayak yemediğimiz kaldı :) Davet etsen kabahattt,etmesen kabahattt niye kızıyosunuz :) Ben en güzel şekilde elimden geldiğince etkinlik yapmaya çalışıyorumm :)
Neysee ordan kafama zımba,ataç,makas,delgeç falan bişey sıpıtılmadan ben Sevgili Ülkü'nün hiç bir yerde yayınlanmamış sadece etkinliğimize özel gönderilmiş,tadı denenmiş,yenmiş bitirilmiş,geriye sadece kırıntıları kalmış,(bizde artık tarife göre kendimiz yaparız) onunki kadar güzel olmaz ya neyse :) tarifini yayınlıyorummmm,ellerine sağlık canımm çok teşekkürler sevgiler,gene bekliyorum,yarın son gün bak bir iki tarif daha yollayabilirsin :)



Malzemeler:
• 1 su bardağı sıvıyağ
• 1 su bardağı pudra şekeri
• 1 su bardağı tahin
• Yarım su bardağı dövülmüş ceviz
• 1 paket vanilya
• Aldığı kadar un

Hazırlanması:
1. Sıvı yağ,tahin,ceviz, pudra şekeri ve vanilyayı karıştırma kabına alıp, kolayca yuvarlayabileceğimiz kıvama gelene kadar üzerine azar azar un ilave ediyoruz.
2. Toparladığımız hamurdan cevizden daha küçük parçalar kopartıp yuvarladıktan sonra yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine yerleştiriyoruz.
3. 180 derecede üzerleri çatlayana kadar pişiriyoruz.

Afiyet olsun :)

3 yorum:

Ülkü dedi ki...

Sen elinden gelenin en güzelini yapıyorsun :) takıldık yanlış anlayacak herkeste hayret bişiii :)) öperim :)

gelibolu17 dedi ki...

Kimse yanlış anlamaz ay sıkma canını:)Yanlış anlayan beri gelsin hem bakarız icabına :) Bol gülücük koydum yazıya şaka yaptığım belli olsun diye,ağlamaya devam edeceğim ama öyle bir tarif gönderip kaçmak yokkkk :)Teşekkür ederim bende öptüm koklayarak :)

Aynur (papatya şef) dedi ki...

Selam Gülcanım:)
Etkinliğin şenlikli geçmiş maşaallah nefis tarifler var. Ağlama seslerin taaa buralara geldi bacım sus kıss:)) Sitemden son yayınladığım tatlı ve börek tarifini alabilirsin şeker...
sevgilerimle
www.papatyasef.com