10 Aralık 2012

Browni Islak Kek

Poğaçanın tadı henüz damağımdayken,ben ona bakıp bakıp yutkunurken aman Allah'ım harika bir kek geldi :) Nasıl sevindim hemde sevgili Kara Kazan (Serap) dan geldi,ellerine sağlık canımm çok teşekkürler,yine beklerim,selamlar :)



Herkese buradan tekrar merhaba diyorum ve ilk tarifimi yayinliyorum blogspotta insAllah. Güzel günler ve iyi bir hafta diliyorum.Bu güzel kekin kivami o kadar güzel oluyor ki cok degisik bir lezzeti var.Daha önce de yaptigi ve sivi malzemeden ayirmayi unuttugum kekin islagi bu defa. :)  Kuru halide güzeldi islak halide nefis. Hemen tarife geceyim ve bu kekimi etkinlige yolluyorum.
GELIBOLU 17   arkadasima kolayliklar diliyorum...



MALZEMELER.
    • iKI YUMURTA:
    • Bir yemek kasigi margarin.
    • Bir cay bardagi siviyag.
    • Bir su bardagi seker.
    • Bir cay bardagi süt.
    • 4 yemek kasigi kakao.
    • 7 yemek kasigi un.
    • Bir paket vanilya ve kabartma tozu.
  • YAPILISI:
    Seker,vanilya ve oda sicakliginda ki yumurtalar iyice cirpilir ki göz göz olana kadar,ardindan margarin,süt,siviyag da eklenir ve cirpilirüzeri icin bir bardak ayrilir.Kakao,un kabartma tozu eklenir karisana kadar cirpilir(cok fazla degil) yaglanmis kaliba dökülür 180° kürdan testini basariyla gecene kadar pisirilir.Firindan cikinca sivi malzemesi dökülür ve sogumaya birakilir,siz cayinizi demleyene kadar sogusun ve servise hazir olunca yanina  güzel demlenmis cayinizla birlikte afiyetle yiyin… :)

1 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

Selamünaleyküm etkinlik devam ediyor mu hala ne güzel :)
Gelmişken hediyesiz gelmiyeyim dedim bir tarifte bırakıyorum...
Hoşçakal nurla..
http://muhabbetinzerreleri.blogspot.com/2012/12/tepside-tahin-helval-kek.html