04 Aralık 2012

Erişteli Salata

Sevgili AnneBal arkadaşım bu kez etkinliğimize güzel bir salata tarifiyle destek olmuş sağolsun,,,ellerine sağlık canımm çok teşekkürler,sevgiler,gene bekliyorum :)


son zamanlarda her şeyi unutuyorum ((((en son örneklerden biri..... yakın zamanda ( son 1yıl içinde) komşularımla benim evde içli köfte yapmışız  .....daha doğrusu denemişiz......en ufak hatırlamıyorum((( konu arasında anlatılınca nerde ne zaman kiminle dedim .....seninle senin evinde deyince hafızamı yokladım tık yok((((( son zamanlarda bu olayı çok sık yaşamaya başladım..... ameliyattan dolayı diyordum ama .....3 yıl geçti düzelmem gerekmezmi? umarım kalıcı bir sorun deyildir demi=)

makarna salatası yerine annemin ev erişteleriyle denediğim salata.....lezzetine bakan herkes çok beğendi..... ev eriştesi olduğu için tadı bir basamak  daha güzeldi ......bu basit tarifi denemek isterseniz buyrun tarif......
.
malzemeler
3 su bard erişte
2 tane kırmızı biber
1 bardak mısır
yarım demet maydanoz
yarım demet dereotu
3 tane salatalık (kabuğu soyulmamış)rendelenmiş
sosu
1 kase yoğurt(susuz)
2 tatlı kaşığı kuru nane
tuz
2 çorba kaşığı sıvı yağ
1 çay kaşığı kırmızı pul biber

erişteyi haşlayın yeşillikleri doğrayın karıştırın sos malzemelerini ayrı bir kapta karıştırın erişteli karışımla harmanlayın .....
afiyetle......

Hiç yorum yok: