20 Şubat 2013

Krepli Tatlı

Günaydınn haftanın ortasından hepinize merhabalar :)
Porselen demlik çay saati etkinliğimizin 79.su tüm güzelliğiyle ev sahibeliğimde devam etmekte inşallah,
güpgüzel tarifleriniz gelmeye devam ediyor ben de çok mutlu oluyorum,teşekkür ediyorum beni yalnız bırakmadığınız için,yüreğinize emeklerinize sağlık :)

Sevgili Bal Anne'miz sağolsun bu sefer de yapımı pek kolay ama oldukça güzel görünen bir tatlı tarifi göndermiş,teşekkürler canım,ellerine sağlık,hep hep bekliyorum,selamlar :)



bilgisayarın başına oturuyorum tarif eklemek için ama o kadar çok tarif o kadar çok masa varki toparlayıp çıkamıyorum işin içinden....londra da sadece yemek yemişiz fotoğraflar onu gösteriyor bir de alınan kilolar((((((
ikinci tabağı aldığım tatlı=))))inci nin sofrasından...... 3 masa vardı beylere hanımlara ve çocuklara pazar kahvaltı sofrası 3 aile ve mine abla vardı..... fotoları çekilmişti ama bulamadım ......tatlıdan tahmin edin siz....her şey  çok güzeldi ......bu leziz ve kolay tarif  arşivimde olsun istedim......

kişi sayısına göre krep (her zaman tutan tarif kahvaltı seçmesinde var)
dilediğiniz dondurma
dilediğiniz meyve inci yaban mersini ve muz kullandı
krepin üzerine 2 çorba kaşığı bal
 krepi teflon tavada hafif ısıtın balı sürün dilediğiniz gibi süsleyin

bu kolay tarifi etkinliği devam eden http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ a gönderiyorum


Hiç yorum yok: