14 Şubat 2013

Prenses Tacı

Ayyy şu güzel günde gelen tarife bakarmısınız?
İsmide kendiside çok hoş,peki ya tadı? Hıı tadı nasıl acaba,ama ben böyle resminden tad alamıyorum kiiii
bundan sonra bir karar alıcam dicem kine size o etkinliğimize yolladığınız tarifler var yaaa,işte o tariflerin bir dilim,bir tutam bir parça,bir lokmasını bana kargo ile yollucaksınızzzz :) rrrrrrrr :)
Bende yemek istiyorum ama böyle resim ekle ekle nereye kadar canımm,isyan çıkartıcığım :)
Bak şimdi sevgili Rüya Gibi Mutfak arkadaşım göndermiş bu güzel tarifi,ellerine sağlık canım çok teşekkürler,gene beklerim,sevgiler :)


  PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN ARKADAŞIM 
gelibolu17GÖNDERİYORUM 



Herkese merhabalaaar...
Bu tarifin adını ben koydum ama yakıştı da :)

MALZEMELER :

1 paket sade krem şanti
1 bardak süt
1 adet muz ben 2 adet koydum
1 çay bardağı fındık veya ceviz
Petibör bisküvü göz kararı koydum ama 1,5 - 2 paket yeterli
Yarım paket çikolata sosu
Çikolata sosu için süt

HAZIRLANIŞI :

Krem şantiyi üzerindeki tarife göre çırpıyoruz
Bisküvileri kırıyoruz veya rondo da çok ufalanmayacak şekilde çekiyoruz ve krem şantiye ekliyoruz.
Muz,fındık veya ceviz ekleyerek karıştırıyoruz.
Kıvamının biraz sert olması gerekiyor eğer cıvıksa bisküvi ekleyebilirsiniz.
Benim ufak bir kek kalıbım var bu ölçüde yaptığım zaman tam denk geliyor.
Kek kalıbının içini streç film ile kaplayın  malzemeyi içine döküp kaşıkla bastırarak yerleştirin.
İstediğiniz şekilde yapabilirsiniz iki ölçü yaptığım zaman yuvarlak borcama koyuyorum.
Üzerini de streç film ile kapladıktan sonra buzlukta bir gece bekletin.
Çikolata sosunu üzerindeki tarife göre pişirip soğutun.
Servis yapmadan 10 dakika önce  buzluktan çıkarıp üzerine çikolata sosunu dökün.
İsteğe göre üzerine süsleme ekleyebilirsiniz.
Afiyet olsun...



Hiç yorum yok: