27 Mart 2013

Kabaklı Salata

Merhabalar efenimm nasılsınız?
Mart ayının 27 si oldu şu havanın durumuna bakarmısınız?
Bir karanlık,bir soğuk,bir yağmurlu güneş bir çıkıyor bir kayboluyor,bu günümüze şükür yinede
sağlığımız sıhhatimiz yerinde çok şükür,napalım böyle idare ediyoruz...
79.Porselen demlik çay saati etkinliğimiz tüm güzelliğiyle devam ediyor,sağolun o kadar güzel tarifler gönderiyorsunuz ki hepinizin ellerine yüreğine sağlık...
Sevgili Bal Anne'miz sağolsun değişik bir tarif daha göndermiş bize,ellerine sağlık canımm,gene bekliyorum sevgiler :)


son zamanlarda gene her şeyi lezzetli yemeye başladım.....buna şükrediyorum.....lezzetsiz yemenin ne demek olduğunu bilmesem şükrünü de bilemezdim sanırım......ameliyattan sonra uzun bir dönem tatsız ve tuzsuz yaşadım....çok sevdiğim profiterol bile.....mantı bile.....hatta su bile tatsızdı(((( ya tatlarını unutmuştum ya da gerçekten tatsızdılar.....ama ameliyatla alakalıymış....doktor belli bir zaman sonra geçer demişti......yine yeniden lezzetle yemek çok güzel ......bu salatada bana çok lezzetli geldi.....belki de hepimizin bildiği bir salata ama benim için farkı tadındaydı=) eğer hala yapmadıysanız buyurun tarif.....

malzemeler
3 tane kabak
3 tane havuç
yarım demet dereotu
2 diş sarımsak
1 büyük kase süzme yoğurt
1 su bard iri kıyılmış ceviz
yapılışı
havuçları ve kabağı rendeleyin tavaya yağı ilave edin yüksek ateşte 10 dakika çevirerek sebzeleri kavurun yoğurt sarımsak ve tuzu karıştırın dereotunu ince ince kıyın yarım bardak cevizi ekleyin ve tüm malzemeyi karıştırın servis tabağına alınca kalan cevizle süsleyin........
afiyetle........

Hiç yorum yok: