11 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ -3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:49
Gönderen:EHLİKEYF
Tarifin adı:şekerpare
EHLİKEYF
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...
Tatlı tarifimi uzun uzadıya hikayelemek isterdim fekat iftara misafirim var.İki farklı şeklini ve acele tarafından tarifini bırakıp kaçıyorum.Birde tarifimi gelibolu17 arkadaşımın evsahipliğini yaptığı etkinliğe yolluyorum kolay gelsin bereketli olsun:)
1 paket margarin (tereyağ ile dahada süper olur)
1/2 su bardağı pudra şekeri,
2 yumurta(birinin sarısı üzeri için )
1 su bardağı irmik,
4-4,5 su bardağı un,
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Oda sıcaklığında yumuşamış margarine diğer malzemeleri ilave edip şekillendirdim bir kısmının üzerine yumurta sarısı sürüp diğerlerinin üzerine fındık koymayı unutarak(sonradan görüntü icabı kondurdum)180 derecelik fırında pişirdim.Önceden hazırlayıp soğuttuğum şerbetini döktüm.
Şerbeti için:5 su bardağı şeker,5 su bardağı su
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok: