10 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ - 3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:48
Gönderen:PASTAKUR
Tarifin adı:keşkül
PASTAKUR
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum
MALZEMELER:

- su bardağı süt
- 2 su bardağı şeker
-6 çorba kaşığı pirinç unu
-2 çorba kaşığı h.cevizi
- 2 çorba kaşığı nişasta
- 4-5 çorba kaşığı fıstık

YAPILIŞI:Önce sütle şekeri koydum bir tencereye başka yerde 1 bardak sütle nişasta ve pirinç ununu açtım süt kaynamaya başlayınca azda kaynar sütten ekleyip ılımanlaştırdım ve tencereye ilave edip topaklanmaması için hızlı hızlı karıştırdım.ve enson fıstık ve h.cevizini ekledim koyulaşmaya başlayıp kaynayınca altını kapattım kaselere boşalttım bu ölçüden tam 8 kase çıktı aslında ölçü yarımdı ben iki kat yaptım....
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok: