11 Eylül 2009

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ -3- BAŞLADIII...GELSİN TARİFLER!

Tarif no:54
Gönderen:SUYUN DÜNYASI2
Tarifin adı:kalbura bastı tatlısı
SUYUN DÜNYASI2
arkadaşıma çok teşekkür ediyorum...
merhabalar geliboluluarkadaşım beni iftar etkinliğine davet eti çok tşk ediyorum ve tatlımla katılıyorum AFİYETOLSUN

MAZEMELER
3 buçuk subardağı un
1 tane yumurta
2 yemek kaşığı yoğurt
yarım paket oda sıcaklığında margarin
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 tane kabartma tozu
içi için bir kase ceviz cekilmiş
şerbeti
2 buçuk su bardağı şeker
2 buçuk su bardağı su
ve limon
YAPILIŞI
öncelikle şerbetimizi hazırlayıp soğumaya bırakıyoruz kabımıza sırasıyla unumuzu yağı yumurtayı yoğurdu kabartma tozunu ilave edip kulak memesi kıvamında yoğurup
rendenin üzerinde elimizle acıp arasına cevizimizi ekleyip yuvarlıyoruz yağlanmış tepsimize
dizip kızarana kadar200 derecede pişiriyoruz fırından cıkar cıkmaz şerbetimizi döküyoruz şerbetimiz soğukolcak serbet cektiktensora cevizle süsleyip serviz edelim AFİYETOLSUN yorumlarınızı bekliyorum
sitesindeki diğer güzellikler için lütfen TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok: