18 Haziran 2010

HOBİDÜNYAM WOMAN FORUM PASTALAR VE KEKLER ETKİNLİĞİ TARİFİM:)

HOBİDÜNYAM WOMAN FORUM PASTALAR VE KEKLER ETKİNLİĞİ TARİFİM:)



ELMALI VE ÇİLEK REÇELLİ KEK

MALZEME:
3 yumurta,1 bardak şeker,1 bardak sıvı yağ,3 bardak un,1 paket kabartma tozu,1 paket vanilya,
1 bardak süt,1 bardak çilek reçeli,2 tane orta boy elma(kabukları soyulup küp küp doğranmış)

YAPILIŞI:
yumurta ve şeker çırpılır.sonra sırasıyla diğer malzemelerde karıştırıp bir kek hamuru oluşturulur.
yağlanmış kalıba döküp,önceden ısıttığımız 180 derece fırında 35-40 dakika pişirilir.
tadı harika oldu elmalar içinde erimiş,çilek reçeliylede karışınca çok lezzetli bir tat çıktı ortaya,
çilek reçelinide kendim yapmıştım,Osmanlı çileğinden ne diyim ellerime sağlık:)
Afiyet olsun..
sevgiler...



PAPATYA68 arkadaşıma gönderiyorum.kendisine kolaylıklar diliyorum...
sevgiler,selamlar olsun Medine'ye,gül kokulu topraklara:)

3 yorum:

nurşen dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
1) ÇORBA
2) APERATİF
3) SALATA
4) ANA YEMEK
5) ZEYTİNYAĞLI
6) TATLI
Bu devatiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

Atike Momini Ziya dedi ki...

içindekilele şahane bir lezzet olduğu kesin. ellerin dert görmesin ia...
içten sevgiler...

Unknown dedi ki...

Gülcanım pastan forumda yayında canım ben 15 haziranda bloğumdan da yayınlayacağım ellerine kollarına sağlık bacım teşekkür ederim sevgiler öptüüüüm:)