21 Mart 2012

Çikolatalı Cezerye Topları

Günaydınnnn gününüz aydın olsun,nasılsınız deyin bakalım...
Akşamdan sabaha ne değişti bi etrekşın oldumu :)
Bana yeni terifler gelmiş falla onları ekliyeceğim,sonrada gezmeye gideceğim,havada çok güzel bahar geldi yaşasınnnn,kuşlar cıvıl cıvıl ağaçlar rengarenk,yükselen bir güneş var herkese bolca selamlar olsun :)
Sevgili MELİSA sağolsun etkinliğimize ÇİKOLATALI CEZERYE TOPLARI göndermiş,çook teşekkür ediyorum kendisine,gene gene bekliyorum,sevgiler :)
malzemeler:
5orta boy rendelenmiş havuç
1paket pötibör bisküvi
1su bardağı toz şeker
1çaybardağı kavrulmuş kırılmış fındık
üzerine eritilmiş çikolata
bolca hindistan cevizi

havuçları şekerle birlikt tavaya alıp kavuruyoruz
suyunu çekinceocağı kapatıp içine ufalanmış bisküvileri fındığı ekleyip top şeli veriyoruz
ben böyle şeyleri elle çok oynandığı zaman yemeyi sevmiyorum
o sebeple minik kalıplarıma kaşıkla basıp bir servis tepsisine ters çevirip çıkarıyorum
hepsi düzgün şekillerde oluyor
üzerine benmaride erittiğim çikolatayı en üstünede bolca hindistan cevizi
afiyetler olsun


kalıbım softbowl papatya kalıp

tarifimi sevgili gelibolu17-midedenkalbe. ye  ve http://catlakkafe.blogspot.com/ ye  gönderiyorum

Hiç yorum yok: