10 Nisan 2012

Yepisyeni bir etkinlik başlıyorrr (çorbalarımız etkinliği1)

Sevgili ÇAÇARON blog arkadaşımız pek hoş bir etkinlik başlatıyor, 
Genelde toplum olarak yemeğe çorbasız başlamayız,o bir tabak çorbayı önden içmeden sanki karnımız doymaz,heleki içine ekmek doğrayınca tadından yenmez o çorba,,,ooo çok severim,soğuk kış günlerinde bir tabak sıcak çorba canımıza can katar,,,,o yüzdendirki bu etkinlik çok hoşuma gitti,arkadaşım benide davet etmiş sağolsun,bende ilk önce sayfamda bu güzel etkinliği duyurmak istedim,sonrada çorbalarımla etkinliğine misafir olacağım inşallah....Kolay gelsin canım,sevgiler....
http://yasamladans.blogspot.com/2012/04/corbalarmz-etkinligi.html

Daha önce mutlaka yapılmıştır.Ancak ben de en sevdiğim lezzetlerden biri olan sofralarımızın vazgeçilmezi çorba tariflerimizin olduğu güzel bir etkinlik başlatmak istiyorum..Eğer desteklenirse hoş bir iş ortaya çıkacağı kesin.Geniş bir çorba arşivimiz olmuş olur..15-20 günlük periyotlar halinde ev sahibimiz değişsin..İlk ev sahipliğini ben üstleniyorum..Sizlerin de hem ev sahipliği hem de tarifleriniz için katılımlarınızı bekliyorum..Hadi hayırlısı olsun :)

6 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

teşekkürler arkadaşım..güzel tariflerini bekliyorum..Hep destek tam destek benden de sana :) çay kahve bahane etkinliğine yeni bir tarif yollayacağım az sonra..:)

gelibolu17 dedi ki...

Rica ederim canım,galiba aynı anda birbirimize yorum bırakmışız :)
Yolluyacağım sana misler gibi işkembe çorbası ama şimdi çıkıp pazara gitmem lazım,,,,
çay kahve bahane etkinliğine yolla valla beklerim,teşekkürler şimdiden...selamlar

VuslaT dedi ki...

Resimlimi olacak tarifler arkadaşım. Resimli değilse iki çorba yazacağım akşam sana.Sen yaparsan resimlersin çünkü ben bir iki gün önce yaptım birini. Bir süre yapmayacağım belkide.

Unknown dedi ki...

güzel bir etkinlik olmuş en kısa zamanda bende katılmak isterim sana da sevgiler gelibolu :)

gelibolu17 dedi ki...

Vuslat,
resimli olursa daha iyi olur herhalde ama bir soralım neyran'a resimsizde olur derse öyle yayınlar sen yolla tariflerini,ben iletirim kendisine,dediğin gibi belki ben yaparım resimlerim senin isminle yollarız,,,,çok teşekkürler,sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Elif,
sağolasın canım,selamlar sevgiler bendende sana kocaman :)