31 Ekim 2012

Midye Börek

3.tarifimizi sevgili Zeynep göndermiş sağolsun,,,,ellerine sağlık canım benim,çok teşekkürler,gene bekliyorum,öpüldün :)


Daha önce pek çok blogda yapımını gördüğüm midye böreği tesadüf eseri yapma fırsatı buldum.
Fakat yapan hemen hemen herkes sıvı malzeme olarak sadece yağ ve su kullanmış.
Ben ise klasik böreklerde ki malzemeleri kullandım.
Malzemeler:
2 adet yumurta 
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt ve yoğurt karışımı.
İç harcı olarak:
Peynir çeşitleri 
Haşlanmış patates:
Kavrulmuş kıyma kullanılabilir.
Ben haşlanmış patates kullandım. Kavrulmuş soğan salça ve baharatlarla patatesi kavurdum.
Yapım aşamalarını googla sorun göstersin:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kolay gelsin etkinliğin bitanem. en kısa zamanda bir tarifle katılmaya çalışacağım hatta dur halihazırda bekleyen nohut salatam var olursa onunla katılayım öpüldün...

zeynep dedi ki...

Ben teşekkür ederim canım...
Her zaman ...