06 Kasım 2012

Acılı Ezme

Günaydınnnn ben geldim,merhaba nasılsınız? Ne var ne yok bakalım,,,vallahi şu pc nin başına sabahın bu saatlerinde geçtim geçtim,yoksa bir daha gün içind eoturmam çok zor oluyo,çocuklardan fırsat kalmıyo,iş güç derken,akşamda biraz eşim oturmak istiyor,bana ancak bu saatte kalıyor...
Bende bir acele hemen bekleyen yada beklettiğim tariflerinizi eklemeye çalışıyorum....
Sevgili Birincisin arkadaşım sağolsun bu kezde değişik bir tarif göndermiş etkinliğimize,ellerine sağlık canım,selamlar...


 

               Günaydın:))
       Bugün sizlerle kahvaltılık ezme tarifimi paylaşıyorum.Kahvaltılarda,yemeklerden önce aperatif olarak  kimsenin hayır demeyeceği bir lezzet ..Çay sofralarınızda,davetlerde  hazırlayacağınız küçük kanepelerin üzerine de sürebilirsiniz.Tarifimi 77.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği İçin Sevgili arkadaşım GELİBOLU 17'ye selam ve sevgilerimle birlikte gönderiyorum.Kolay gelsin arkadaşım:)
       Tarifimiz hemen herkesin elinin altında bulunabilecek malzemelerden oluşuyor.Deneyecek olanlara kolay gelsin dileyerek malzeme listemi veriyorum.
     MALZEMELER:
1 bardak ince çekilmiş ceviz içi,
2 kaşık biber salçası,
1 yemek kaşığı domates salçası,
3-4 diş rendelenmiş sarımsak,
1 tatlı kaşığı pul biber,
1 tatlı kaşığı karabiber,
1 tatlı kaşığı kimyon,
1 tatlı kaşığı nane,
4-5 çorba kaşığı galeta unu(ekmeğe sürülecek kıvama göre artırıp,azaltabilirsiniz),
1 çay bardağı zeytinyağı,
     YAPILIŞI:
Malzemelerin hepsi karıştırılarak ,kullanıma hazır hale getirilir.İsterseniz ölçüleri artırarak fazlaca ezme yapabilirsiniz.Ağzı kapaklı bir kapta,buzdolabında bekletmek  suretiyle uzunca bir süre kullanabilirsiniz.Afiyet olsun..
       Güzel ,gönlünüze göre geçirebileceğiniz bir hafta olsun..
                                                                                 HOŞÇA KALIN:))

2 yorum:

Bloglar Yarışıyor Ödüllü Blog Etkinliğine Davetlisiniz dedi ki...

Bloglar Yarışıyor ile blogunuzla şöhret sahibi olmaya, ödüller kazanmaya hazır mısınız? Bu yılda sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Başvurularımız 30 Kasım tarihine kadar devam edecektir. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net




gelibolu17 dedi ki...

Çok teşekkürler,yorumunuz spama düşmüş,o yüzden geç gördüm,ama katıldım....kolay gelsin :)