26 Ocak 2013

Gelin Pastası

Merhaba,
Mutlu hafta sonlarınız olsun inşallah....
Pek güzel yağmurlu ve soğuk bir hafta sonu geçiriyoruz,
geçirirkende sizden gelen güzel tarifleri eklemeye çalışıyoruz :)
Sevgili Mutfağa Buyrun arkadaşım güzel bir tarifle etkinliğimize destek olmuş sağolsun,
çok teşekkürler canım gene beklerim,selamlar,ellerine sağlık :)


tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle çok güzel bir pasta tarifi paylaşmak istiyorum.bu tarifi ilk defa sevgili blog arkadaşımANNEBALda görüp not almıştım.kendisine bu güzel paylaşım için teşkk ediyorum.en tarifin ölçüsüde ufak değişiklikler yaptım ama sizler orjinal tarif için lütfen arkadaşımın blogunu ziyaret edin.ayrıca bu tarifi PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ için sevgili blog arkadaşım http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/a göndermek istiyorum.buyrun bakalım gelin pastamızın tarifine:

malzemeler:
3 tane yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı tozşeker
1 pk vanilya
1pk kabartma tozu
un
1 pk kakaolu pötübör büskivi
1 su bardağı süt
1 pk 3ü irarada kahve
1 poşet krem şanti
kremşantiyi çırpmak için süt

1 pk kakaolu puding ve süt
hindistan cevizi ve ceviz




kek malzemeleri çırpılır ve yağlanmış orcama dökülür.170 derece de pişen kek soğumaya bırakılır.1 su bardağı süte 1 pk 3ü bir arada kahve karıştırılarak kekin üzerine dökülür.kahveli kekin üzerine heryeri kapanacak şekilde kakaolu pötübör büskivi dizilir.
kakaolu puding üzerindeki tarife göre hazırlanır ve ılık olacak şekilde büskivilerin üzerine dökülür.
puding soğuyunca sütle çırpılan kremşanti pudingin üzerine dökülür.
5-6 tane kakaolu büskivi,ceviz ve hindistan cevizi rondoda çekilir ve pastanın üzerine dökülür.
afiyet olsun.

6 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Ben daha önce doğru düzgün bir etkinliğe katılmadım diye hatırlıyorum:)

Nasıl katılabilirim?
Yaptığım bir tatlı tarifini paylaşmayı düşünüyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tadı da öyledir ama bu pastanın ismi çok güzeeeel

gelibolu17 dedi ki...

Aynur hala evet,
adı çok güzel eminim tadıda öyledir yaparım bende o zaman söylerim :)
Selamlar

gelibolu17 dedi ki...

Ays,
hoşgelmişsiniz,
etkinliğimize katılmak basit yayınladığınız tarife not düşeceksiniz porselen demlik çay saati etkinliği için gelibolu17 ye gönderiyorum diye linkimi verirseniz iyi olur :) Sonra bana haber vereceksiniz tarifim var alıver diye,o kadar :)
Beklerim güzel tariflerinizi,teşekkürler selamlar :)

Merinin mutfağından:) dedi ki...

merhaba bende yeniyim etkinliğe bende katılmak istiyorum:) sizi takipteyim...sizde beni takip ederseniz çoooook sevinirim:)

gelibolu17 dedi ki...

Meryem hanım,
hoşgelmişsiniz,teşekkür ederim :)
Beklerim güzel tariflerinizi,selamlar...