02 Mart 2013

Mantarlı Erişte

Merhaba musmutlu hafta sonlarınız olsun inşallah :)
Sevgili Bal Anne miz sağolsun iki güzel tarif göndermiş etkinliğimize,hemen ekliyorum....
Çok teşekkürler canım,her zaman beklerim,ellerine sağlık,selamlar :)




londra masaları dururken bu hafta ki sohbet masamızı yayınlayım dedim...
lütfiye nin el lezzetini seviyorum .....el lezzeti ve benim sevdiğim lezzetler birleşince her şey mükemmel oluyor=)))))

masadaki etimekli pasta blogdan...... o da çok güzeldi.....erişte nin lezzeti ev yapımı olmasıyla mı alakalıydı bilmiyorum ama çok lezizdi.....hem pratik hem leziz......

malzemeler ve yapılışı
2 kase erişteyi haşlayın tuz ve baharatlarla harmanlayın servis tabağına alın
sosu için
3-4 çorba kaşığı sıvı yağı tavaya dökün
1 kase mantarla beraber 3 tane kırmızı biberi suyu gidene kadar kavurun
 haşlanmış eriştelerin üzerine dökün 1 kase rendelenmiş kaşarı ekleyin
sıcak sıcak servis yapın........
afiyetle
tarifimi http://www.gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/   a gönderiyorum.....

Hiç yorum yok: