01 Mart 2013

Muzlu Krep

Merhaba, akşamınız hayrolsun efenim :)
Ve virgülden sonra boşluk olurmuş, imla kurallarına dikkat etmeden yazdığım için küçük oğluş yanımda
uyarı veriyor :)
Artık siz kusurumuza bakmayınız :)
Etkinliğimiz devam ediyor, sevgili Gezginay (Ays) arkadaşım sağolsun,oldukça güzel bir tatlı tarifi göndermiş,
çok teşekkürler canımm ellerine sağlık, sevgiler gene bekliyorum :)


 Sevgili Gelibolu17 arkadaşımızın ev sahipliği yaptığı Porselen demlik çay saati etkinliğine tarif göndereceğim sözü vermiş ama aradan geçen onca zamanda tarifi bir türlü paylaşamamıştım.Şimdi aklıma gelmişken tarifi paylaşıp kaçıyorum:)

Krepleri hazırlıyoruz - ben kafama göre ölçüsüz yaptığım için ölçü veremiyorum-

Pişen kreplerin üzerine bir yemek kaşığı kadar pekmez sürüyoruz.
Her bir krepe bir bütün muzu koyuyoruz ve rulo halinde sarıyoruz.
Rulo haline gelen muzlu kreplerimizi 2 cm kalınlığında kesiyoruz tepsiye yerleştiriyoruz.
Tepsiye yerleştirdiğimiz dilimlerin üzerine önce tahin sonrada pekmez döküyoruz.
Tarifin orjinalinde cevizde kullanılıyordu ben kullanmıyorum.

Bu tarifi hazırlaması hem çok kolay hemde çok lezzetli.

Daha öncede yazmıştım yemek blog'u sahibi arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum
Tarif vermek ayrı bir yetenek bence.
Allah beni bu yetenekten mahrum bırakmış birazcık:)

Hayırlı Cumalar

Hiç yorum yok: