25 Mart 2013

Marmelatlı Kurabiye

İyi öğlenler olsunnn,kursa gitmeden önce sevgili Hanife arkadaşımın göndermiş olduğu,
nefis kurabiyeleri eklemek istedim,bekletmek olmaz değilmi ama :)
Teşekkürler canım ellerine sağlık,gene bekliyorum,selamlar :)


Mutlu,huzurlu bir hafta dilerim hepimize..
Haftaya tatlı başlayalım hafta boyunca ağzımızın tadı hiç bozulmasın İnşaAllah..
Kurabiyeyi sevmeyen yoktur galiba ben çok severim...Bu sefer kurabiyelerimi marmeladlı yaptım tarifimize bakalım dilerseniz..
125 gram margarin
Yarım çay bardağı yoğurt
Yarım çay bardağı sıvıyağ
2 yemek kaşığı pudra şekeri(tatlı kurabiye seviyorsanız şeker miktarını biraz artırmakta fayda var)
1 paketten biraz az kabartma tozu
Un (2,5 bardak civarı)
Rondodan geçerilmiş kek kırıntısı
Marmelad 
Margarin ve şekeri mutfak robotunda karıştırdım daha sonra sıvıyağ,yoğurdu ve 2,5bardak unu kontrollü olarak ekleyip hamur yaptım..
Ortalama ceviz kadar parçalar koparıp avucumda açtım ortasına burada tarifini verdiğim ayva marmeladından koyup kapattım...
Kurabiyelerin  bir kısmının üzerlerini kek kırıntısına bulayıp tepsiye dizdim ısıtılmış fırında pişirdim...
Kek kırıntısına bulamadığım kurabiyelerimide pişip ılıdıktan sonra üzerlerine pudra şekeri eledim...
Kurabiyelerimi sevgili Gülcanın ev sahibliği yaptığı etkinliğe gönderiyorum....
Selametle kalın... 

Hiç yorum yok: