02 Nisan 2013

Pamuk Poğaça

Günaydınnnn,hayırlı günlerimiz olsun inşallah,nasılsınız bakalım :)
Ben iyiyim işte tariflerinizi bekliyorum,ekliyorum,birde geçen ayın birinci tarifini seçeceğiz çok az kaldı bugün belli olur inşallah şu çarşı pazar işlerimi halledeyim ona gelecek sıra  :)
Epey geciktim açıklamakta e ama kursa gidiyorum haftanın 3 günü öğleden sonraları gittiğim günler pek nete vakit ayıramıyorum gitmediğim günlerdede başka işler çıkıyor ama olsun sağlık olsun yeterki,hepsine yetişmeye çalışırız evelAllah :)
Sevgili Susam Annem (Susam Çörekotu) Sağolsun her etkinliğimde yıllardır beni hiç yalnız bırakmaz istediğin tarifi gel al senin hepsi der bu etkinliğimizdede gel al beğendiğin tariflerimi dedi en başından ama ben tembellik ettim biraz kabul ediyorum,ama bugün biraz hızlı davranıp sayfasından bir kaç tarifini sırayla ekliyeceğim....
Şimdiden çok teşekkürler annem ellerine yüreğine sağlık çook selamlar olsun,,,sevgiler :)
İlk olarak Pamuk Poğaça ile başlıyorumm :)



MERHABALAR
Çok yumuşak,pamuk gibi,lezzetli mi lezzetli bir poğaça
1 su bardağı ılık süt,
1 su bardağı sıvıyağ,
1 su bardağı ılık su,
1 küçük paket yaş maya,
1 yemek kaşığı şeker,
1 tatlı kaşığı tuz,
2 adet yumurta(sarıları üstüne akları hamuruna),
aldığı kadar un,
üstüne susam çörekotu :)
iç malzeme için: lor,peynir,patates,kıyma,vs yani evde ne varsa

Hiç yorum yok: