27 Mayıs 2013

Halleyli Pasta

Efenimm 79.porselen demlik çay saati etkinliğimiz devam ediyorrr, hani nerde tarifler bakayım :)
Sevgili Anne Bal sağolsun sürekli destekçileirmden çok teşekkür ediyorum güzel tarifleri için kendisine,
selamlar sevgiler ellerine sağlıkkk :)
Yine güzel bir tarif göndermiş buyrunuz :)


telefonun fotoğraflar bölümünde en sevdiklerimiz olur demi.....doğal olan budur .......ama benim fotoğraf arşivimde yemek pasta börek arada eşim ve çocukların fotoğrafları var.....şimdi ben en çok pasta ve yemeklerimi seviyorum =))))))zaman ayarlaması yapıp her gün tariflerle burada olmak gerek....her gün tarif ekleyecek kapasitem var=) bir gün o da olur inşallah......
bu hafta sağlıkla uğraştım en ufak bir acaba beni darma duman ediyor((((( kara ciğer enzimlerim sebepsiz bir şekilde yüksek çıktı  hemen metastaz mı diye araştırmalara başladım aynı gün doktor ertesi gün ultrason sonuç allah ın izniyle temiz çıktı ......elhamdülillah ....
lütfiye nin farklı sunduğu halleyli pasta asıl tarif büyük borcama yapılıyor.....lütfiye sunumu farklılaştırmak adına kuplarla ikram etti bize.....

malzemeler
1 litre süt
5 yemek kaşığı nişasta
1 su bardağından az şeker
1 paket toz şanti
ve 3 paket halley
sosu
1 paket dr oetker çikolata sosu
2,5 bardak süt
yapılışı
şanti hariç tüm malzemeleri karıştırın ve kaynatın soğuyunca toz şantiyi ekleyin 5 dakika mikserle çırpın 3 tane halleyi küp küp doğrayın kremanın içine katın borcama dökün önceden hazırladığınız sosu üzerine dökün servisten önce buzdolabında bir gece bekletin
afiyetle........

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor,canım biz bu etkinliğe nasıl katılıyorduk ben birkere katılmıştım ama unuttum şimdi?

gelibolu17 dedi ki...

SAĞOLASIN CANIMM :)
yAYINLADIĞIN TARİFİNİ BANA GÖNDERDİĞİNE DAİR NOT DÜŞ ALTINA BANA HABER VER BEN ALIP YAYINLARIM BU KADAR CANIM.. BEKLİYORUM KOLAY GELSİN :) SEVGİLER

birincisin dedi ki...

Geçmiş olsun,tahlillerinin temiz çıkmasına sevindim hastalık konusunda bende çok pimpirikli davranırım gözün aydın.Etkinliğine kısa zamanda inşallah bende katılıcam bu kez davetiye göndermedin ben davetliler katılıyor sanıyordum:))Gelirim söz:))Halley pastaya bayılırım kuplarla servis de kolay olur anne balın ve paylaştığın için seninde ellerine sağlık.Sevgiler:))

gelibolu17 dedi ki...

Birincisin hoşgeldin canımm :)
Bu etkinliğimde kimseye davetiye götürmedim, beklerim güzel tariflerini...Selamlar :)